۰

این گوشی باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد!


اما بعضی از تولیدکننده‌ها هم هستند که می‌دانند میزان باتری یک گوشی و طول زمانی که می‌توان بدون شارژ کردن از آن استفاده کرد برای تعدادی از کاربران بسیار مهم است بنابراین همه تلاش‌شان را معطوف به ساخت یک گوشی با باتری‌ای فوق‌العاده قدرتمند کرده‌اند. در واقع شک داریم که با یک گوشی طرفیم یا یک پاوربانک. گوشی YAAO 6000 یکی از این مدل‌ها است. یک گوشی هوشمند که باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و البته داشتن همچین باتری قدرتمندی باعث نشده با یک گوشی زیادی ضخیم روبرو باشیم.

البته سایر ویژگی‌های این گوشی آنقدرها چنگی به دل نمی‌زند. یک تراشه مدیاتک MT6735 با پردازنده ۴ هسته‌ای، یک گیگابایت RAM، میزان ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ و دوربین‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی پشت و جلو از سایر مشخصات این مدل هستند.

نکته جالب این گوشی اینجاست که باتری قدرتمند آن قابل تعویض و جابجایی هم هست. این مدل در حال حاضر در کشور چین پیش‌فروش می‌شود و قیمت آن هم ۲۲۰ دلار است. در ادامه می‌توانید تصاویر YAAO 6000 را ببینید:

untitled-3
untitled-2
untitled-1
untitled-5
untitled-4
منبع:دیجیکالامگ
نویسنده:اسماعیل دلخموش

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی