۱۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

۰

نقد و بررسی ذن بوک ۳؛ جذاب، سبک، قدرتمند

نقد و بررسی ذن بوک ۳؛ جذاب، سبک، قدرتمند

می‌خواهید یک لپ‌تاپ خوب بخرید، اما از لپ‌تاپ‌های سنتی به دلیل وزن زیادشان اصلا دل خوشی ندارید. از اینکه باید هر روز یک لپ‌تاپ چند کیلویی را توی کوله‌پشتی یا کیف دستی بیندازید و این عذاب دایمی را هر روز تحمل کنید، خسته شده‌اید. چند بار هم برای خرید مدلی که خیلی سبک بوده خیز برداشته‌اید، اما متوجه شده‌اید که سبکی محصول مورد نظر به بهای قربانی کردن قدرت سخت‌افزاری به دست آمده است. یا اینکه اگر سخت‌افزار خوب و وزن مناسبی داشته، ظاهرش اصلا جذاب و گیرا نبوده و به‌هیچ‌وجه جذبتان نکرده. حس می‌کنید که دیگر به بن‌بست رسیده‌اید و از پیدا کردن چیزی که به دنبالش هستیم ناامید شده‌اید. آیا واقعا هیچ انتخابی برای شما وجود ندارد؟ یعنی هیچ‌کس به شما و نیازتان فکر نکرده؟ چند لحظه صبر کنید! پاسخ جست‌وجوهای شما پیش ما است! یک لپ‌تاپ UX390UA ایسوس (ASUS) بخرید و یک عمر را با خیال راحت سر کنید! اما بیایید از این حالت تبلیغات تلویزیونی خارج شویم و به معرفی لپ‌تاپ UX390UA بپردازیم. این لپ‌تاپ از سری ذن بوک ۳ (Zen Book 3) شرکت ایسوس است که بدنه‌ی کوچک و جذابی دارد و در این بدنه‌ی کوچک، سخت‌افزاری قدرتمند و نمایشگری با دقت بالا را جای داده است.

۰

[گالری عکس] مرسدس AMG GT Roadster را ببنید

[گالری عکس] مرسدس AMG GT Roadster را ببنید

شرکت مرسدس مدل جدید اتومبیل AMG GT که جزو خودروهای اسپرت به حساب می‌آید را معرفی کرد. این خودرو به شکل خاص برای رقابت با پورشه ۹۱۱ ساخته شده است. مدل پایه این اتومبیل ۴۶۹ اسب بخار قدرت دارد که از یک موتور V8 با دو توربین بهره می‌برد. همچنین سرعت این خودرو در ۳٫۹ ثانیه از سفر به ۱۰۰ کیلومتر برثانیه می‌رسد. حداکثر سرعت آن هم به ۳۰۲ کیلومتر برساعت می‌رسد.

۰

نقد و بررسی آیفون ۷؛ لباس جدید پادشاه!

نقد و بررسی آیفون ۷؛ لباس جدید پادشاه!

اپل با معرفی جدیدترین آیفون نشان داد، امسال هیچ‌چیز جدیدی برای رو کردن ندارد. در مقابل تمام قابلیت‌ها و نقاط قوت سایر گوشی‌ها با برند‌های مختلف را یکجا جمع کرده تا بتواند امسال هم حاشیه‌ی سود مطمئنی را برای خود داشته باشد. با تمام قابلیت‌هایی که آیفون ۷ همراه با خود آورده، می‌توان گفت این گوشی، آن‌طور که بایدو‌شاید تغییر چشم‌گیری حداقل در ظاهر نداشته تا بتوان آن را یک محصول انقلابی نامید یا حتا بتوان گفت آیفون ۷ قابلیت‌های منحصربه‌فردی دارد که هیچ کجا و در هیچ گوشی دیگری پیدا نمی‌شود.

۱

افراد دو زبانه بهتر می‌توانند در درس خواندن تمرکز کنند

دو زبانه

اگر دوست دارید یک زبان خارجی را یاد بگیرید و انگیزه لازم را ندارید، بد نیست بدانید که یافته‌ی جدید دانشمندان انگیزه کافی را به شما می‌دهد. یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که تسلط در بیش از یک زبان، می‌تواند قدرت تمرکز و توجه ما را افزایش دهد.

۰

غیر فعال کردن Find My iPhone از راه دور

غیر فعال کردن Find My iPhone از راه دور

Find My iPhone قابلیتی است که میتوان به عنوان راهکار و تدبیری برای جلوگیری از سرقت گوشی های اپل درنظر گرفت ،که اکثر  کاربراین اپلی  با این قابلیت آشنایی دارند. 

 اگر قابلیت Find My iPhone بر روی گوشی فعال باشد و کاربری قصد فروش گوشی خود را داشته باشد حتما باید Find My iPhone را غیرفعال کند تا کاربر دیگری امکان استفاده مجدداز آیفون را داشته باشد . همچنین  در شرایط دیگری که passcode  یا همان رمز ورودی را فراموش کرده باشید و با چند بار وارد کردن پسورد اشتباه گوشی Disable شده باشد ، در صورتی که مجبور شوید دیوایس خود را ریستور کنید ، قبلا از ریستور حتما باید Find My iPhone گوشی خود را غیر فعال کنید .اما به علت عدم دسترسی به تنظیمات گوشی ،در صورتی که اپل ایدی و پسورد را بدانید میتوان از راهکاری دیگر برای غیرفعال کردن Find My iPhone استفاده کرد . 

۰

گوشی Moto Z Play بزودی عرضه می‌شود

گوشی Moto Z Play بزودی عرضه می‌شود

شرکت موتورولا در حال حاضر تنها دو مدل جدید از خانواده‌  «موتو» (Moto) معرفی کرده که Moto Z و Moto Z Force نام دارند؛ اما به تازگی تصویری منتشر شده که عرضه‌ی عضو سوم خانواده‌ی Moto Z را تایید می‌کند. این گوشی معرفی نشده با نام Moto Z Play شناخته می‌شود و انتظار می‌رود که تا مدتی دیگر معرفی و راهی بازار شود.

۰

[گیمزکام ۲۰۱۶] تصاویر جدید بازی Forza Horizon 3 را ببینید

[گیمزکام ۲۰۱۶] تصاویر جدید بازی Forza Horizon 3 را ببینید

مجموعه بازی‌های «فورتزا» (Forza) از جمله عنوان‌های رانندگی به حساب می‌آیند که گرافیک بسیار خوبی دارند و از نظر جلوه‌های بصری افراد زیادی را مجذوب خودشان کرده‌اند. این مجموعه شامل دو خورده ‌سری با نام‌های Forza Motorsport و Forza Horizon می‌شود که هر سال یک قسمت از آن‌ها راهی بازار می‌شود. امسال نوبت قسمت سوم مجموعه‌ی Horizon است.  مایکروسافت Forza Horizon 3 را در E3 امسال معرفی کرد و در نمایشگاهگیمزکام ۲۰۱۶ هم تصاویر بیشتری از این بازی نشان داد.

۰

الکترونیک‌آرتز از ایکس‌باکس و پلی‌استیشن جدید استقبال می‌کند

الکترونیک‌آرتز از ایکس‌باکس و پلی‌استیشن جدید استقبال می‌کند

می‌دانیم که دو شرکت مایکروسافت و سونی، قصد ارتقای کنسول‌های نسل هشتمی خود را دارند؛ طوری که مایکروسافت از مدل بعدی ایکس‌باکس وان به اسم Project Scorpio رونمایی کرده است و سونی هم تا دو هفته‌ی دیگر، رسما مدل بعدی پلی‌استیشن۴ را معرفی خواهد کرد. در حالی که بیشتر گیمرها از این موضوع خوشحال نیستند، الکترونیک‌آرتز از عرضه‌ی کنسول‌های جدید استقبال کرده است.

۰

کریستوفر نولان؛ استاد بازی با ذهن، بازآفرین بتمن و جوکر

کریستوفر نولان؛ استاد بازی با ذهن، بازآفرین بتمن و جوکر

وقتی هشت ساله بود و اولین فیلم کوتاهش را می‌ساخت شاید هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد روزی او «بتمن، شوالیه‌ی تاریکی» را به پرده‌ی سینما بیاورد و یکی از موفق‌ترین فیلم‌سازان عصر خود شود. در ادامه با دیجی‌کالا مگ و بیوگرافی «کریستوفر نولان» (Christopher Nolan) همراه باشید.