۱۴۵ مطلب توسط «کامران منطق» ثبت شده است

۰

این گوشی باتری ۱۰۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد!

untitled-1

در سال‌های اخیر بسیاری از ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند پیشرفت‌های قابل‌توجهی نشان داد‌ه‌اند. قدرت اجرای برنامه‌های مختلف، دوربین گوشی، نمایشگر همه و همه به شدت پیشرفت کرده‌اند اما باتری گوشی‌های هوشمند هنوز هم جای پیشرفت زیادی دارد.

۱

افراد دو زبانه بهتر می‌توانند در درس خواندن تمرکز کنند

دو زبانه

اگر دوست دارید یک زبان خارجی را یاد بگیرید و انگیزه لازم را ندارید، بد نیست بدانید که یافته‌ی جدید دانشمندان انگیزه کافی را به شما می‌دهد. یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که تسلط در بیش از یک زبان، می‌تواند قدرت تمرکز و توجه ما را افزایش دهد.

۰

از قسمت بعدی Man Of Steel چه خبر؟

a5aezvpwb8haiecalr9c

شرکت برادران وارنر یکی از فیلم‌های سوپرمن با نام «Man Of Steel» را در سال ۲۰۱۳ روی پرده برد. در این فیلم هنری کویل به نقش آفرینی پرداخته بود اما از آن زمان تا به حال فیلم مستقل دیگری با شخصیت سوپرمن ساخته نشده مگر فیلم Batman v Superman با بازی کویل را جز فیلم‌های سوپرمن به حساب آوریم.

۰

تمام موجودی‌های Xbox One S فروش رفت

xbox-one-s-1

اگر نتوانسته‌اید هنوز یک کنسول «ایکس‌باکس وان اسلیم» (Xbox One S) بخرید، احتمال اینکه بتوانید یکی از آن‌ها را به‌دست بیاورید بسیار کم است. مایکروسافت اعلام کرد که تمام موجودی‌های این کنسول جدید به پایان رسیده. کنسول ایکس‌باکس وان اسلیم که مدتی پیش تنها در مدلی با ۲ ترابایت حافظه‌ی داخلی و با قیمت ۴۰۰ دلار بفروش می‌رسید، تمام شده و در حال حاضر این کنسول در فروشگاه‌ها پیدا نمی‌شود.

۰

عینک ۱۲۰۰ دلاری نایکی برای ورزشکاران المپیک ریو

نایکی

شرکت پوشاک ورزشی نایکی مجموعه‌ی ویژه‌ای از عینک‌های آفتابی را برای ورزشکاران دو و میدانی که در المپیک ۲۰۱۶ ریو شرکت می‌کنند، ساخته و حالا آن را برای فروش عرضه کرده است. قیمت این عینک آفتابی ۱۲۰۰ دلار است. این عینک «نایکی وینگ» (The Nike Wing) نام دارد. نایکی وینگ کل بدنه آن یک تکه است و شیشه‌ی خمیده‌ی آن از چشمان در مقابل آفتاب محافظت می‌کند. این شرکت می‌گوید نایکی وینگ اولین عینکی است که با کش به اطراف سر بسته می‌شود و نیاز به لولا را از بین می‌برد.

۰

با یک ثروت بادآورده، چه خودرویی می‌خرید؟!

Lamborghini-Veneno

یکی از بخش‌های جالب در زندگی انسان‌ها، خیال پردازی است. یعنی شما نسبت به چیزهایی که دراختیار ندارید، یا قرار است در آینده به آن برسید و یا حتی بدست آوردن آنها را تقریبا امری مهال می‌دانید، در ذهن خود اقدام به تصویر سازی می‌کنید. البته یافته‌های اخیر نشان داده که خیال پردازی فواید مثبتی دارد، مثلا به خلاقیت بیشتر کمک می‌کند و یا باعث تقویت عملکرد ذهنی افراد برای انجام کارهای پیچیده می‌شود. در این مطلب قصد داریم شما را به یک خیال پردازی از نوع خودرویی دعوت کنیم! تصور کنید که روزی مبلغ بسیار زیادی پول نصیب شما شود! مثلا در یک قرعه کشی چند میلیاردی برنده شوید یا اینکه از آسمان ثروتی برای شما نازل شود! خوب شما ترجیح می‌دهید با این پول چه کار کنید؟ خرید ملک و مغازه؟ هواپیما یا قایق شخصی؟ خودروی جدید؟ کمک به دیگران؟ بله کارهای زیادی می‌توان انجام داد اما اینجا ما فرض می‌کنیم شما خرید خودرو را در اولویت قرار دادید. بنابراین یک لیست ۱۰ تایی از گرانقیمت‌ترین خودروهایی که می‌توانید با ثروت بادآورده خود بخرید را برای شما آماده کرده‌ایم.

۰

موبایل های پرطرفدار جهان در چه کشورهایی ساخته می شوند؟

طی چند دهه گذشته، بازار اسمارت فون کاملاً شکوفا شد. ابزارهای موبایل دائماً از نظر طراحی، مشخصات سخت افزاری و ویژگی های کاربردی بهتر و بهتر شدند و بازار متنوعی را به وجود آوردند که هزاران محصول را در بر می گیرد. اگرچه این تنوع باعث دشوار شدن روند انتخاب شده، اما نتایج خوبی را نیز در پی داشته.