۰

غیر فعال کردن Find My iPhone از راه دور

غیر فعال کردن Find My iPhone از راه دور

در صورتی که به تنظیمات گوشی دسترسی داشته باشید به راحتی میتوانید Find My iPhone را از طریق مسیر Settings -> iCloud -> Find My iPhone غیر فعال کنید . اما به دلایلی که در بالا ذکرشده است و شما دسترسی به تنظیمات گوشی خود ندارید اما میخواهید قابلیت Find My iPhone را غیر فعال کنید میتوانید ازروش زیر استفاده کنید .

 

گام اول : باید مطمئن شوید دستگاهی که قصد غیر فعال کردن قابلیت Find My iPhone را بر روی آن دارید خاموش است یا این که به اینترنت متصل نمی‌باشد.

گام دوم : به سایت  iCloud.com مراجعه کنید .در این مرحله اپل آیدی و پسورد خود را وارد کنید . 

 

 

گام سوم :بعد از اینکه وارد حساب کاربری خود شدید ، از بین اپلیکیشن های ظاهر شده آیکون Find My iPhone را انتخاب کنید. 

 

گام چهارم :در قسمت بالای صفحه، بر روی گزینه‌ی All Devices کلیک کنید و بر روی منوی Drop Down که بر روی صفحه‌ی نمایش ظاهر شده است، دستگاهی را که قصد غیر فعال کردن قابلیت Find My iPhone  را برای آن دارید، انتخاب نمایید.

 

گام پنچم :در صورتی که میخواهید  گوشی آیفون مورد نظر از روی حساب کاربری iCloud حذف کنید، نشانگر موس را در منوی باز شده بر روی دستگاه قرار دهید و بر روی ضربدر نمایش داده شده در کنار نام آن کلیک کنید.

 

 

در مرحله آخر بعد از انتخاب این گزینه با پیغام زیر مواجه میشوید تا تصمیم خود را مبنی بر Remove دستگاه انتخاب شده، تأیید نمایید.

منبع:beroozresani

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی