۰

فان فون : ازدواج آیفون و وینفون به صرف شام و شیرینی :)

+ خب صداقت و حجب و حیا برای من خیلی مهمه. ضمن اینکه دوست دارم همسر آیندم اهل خانواده و با گذشت و خونگرم و با محبت باشه. ملاک های شما چیه؟

– طرف من باید اهل نماز و روزه باشه. یه آدم کاری باشه و اهل تنبلی نباشه. خدای نکرده اهل خلاف نباشه و دوست بازی رو به خانواده ترجیح نده.

شرایطش یکم سخت بود 😀

حرفهاش که تموم شد دوباره سکوت کردیم. اما یهویی گفت : راستش من یکم تو اینترنت در مورد شما تحقیق کردم.

هم گیج بودم هم شوکه. خندم گرفته بود. با خودم گفتم کلا ماجرا کنسله.

گفتم : چجوری تحقیق کردید!!؟

– بعد از اینکه اسم و فامیلتون رو فهمیدم تو اینترنت سرچ کردم. ماشالله شما تو تمام شبکه های اجتماعی و برنامه های ارتباطی هستید. معلومه وقت آزادتون زیاده.

+ نه بابا الان دیگه تقریبا هیچکدوم رو نمیرسم چک کنم.

– راستی سایتتون رو هم دیدم. اونجا مطلب می نویسید. درسته؟

+ سایت وینفون؟ بله اونجا نویسنده ام.

– من خیلی این کار رو دوست دارم. فقط حیف که استعدادتون رو جای درستی خرج نکردید.

+ چرا این رو میگید!!؟

– آخه من از ویندوزفون اصلا خوشم نمیاد. خیلی محدوده.

+ مگه تا حالا با ویندوزفون کار کردید؟

– نه ولی همه همین و میگن!!

+ خب چطور در مورد چیزی که تا حالا تجربه ای ازش نداشتید قضاوت می کنید؟ شما از چه سیستم عاملی استفاده می کنید؟

– من آیفون دارم.

این رو که گفت تازه آیفون 6 روی میز رو دیدم و معلوم شد با یه اپلی متعصب طرفم.

+ میشه از مزیت های آیفون برام بگید؟

– آیفون که دیگه احتیاجی به تعریف نداره. بزرگترین مزیت آیفون اینه که سیستم عاملش مخصوص سخت افزار خودش طراحی شده. سیستم عاملش اپن سورس نیست و خیلی مطمئن و امن هستش و اصلا ویروسی یا کند نمیشه. مهمتر از همه همین که آدم برند اپل رو داشته باشه خودش کلی کلاس داره!

+ کلاس؟ از شما که تحصیل کرده ای این حرف بعیده. کی گفته یه برند برای آدم شأن و شخصیت میاره؟ شما به جای این حرفا یه بار از تکنولوژی مایکروسافت استفاده کنید. اون وقت معنی واقعی گوشی هوشمند رو می فهمید. بهتره روی کورس تکنولوژی باشید تا بورس مد.

– ولی من فکر می کنم شما متعصبانه حرف می زنید و می خواین کار خودتون رو توجیه کنید!

+ چرا من باید چیزی رو توجیه کنم!؟ شما چند دقیقه با گوشی من کار کنید اون وقت می بینید که متعصبانه حرف نمی زنم.

گوشیم رو دراز کردم طرفش و اون هم با کمی مکث گرفتش. کمی که با گوشی کار کرد معلوم بود که غافلگیر شده. اما برای اینکه کم نیاره گفت :

– ببینید شما هر چی که بگید نمیشه باز از آیفون چشم پوشی کرد.

+ ای بابا شما به من بگید آیفون نسبت به قیمتش چه چیز خاصی داره؟

– آیفون هیچی کم نداره.

+ این و نگید چی بگید.

همین موقع بود که مادر این آیفونی متعصب وارد اتاق شد و گفت : چه خبره؟ چیزی شده دخترم؟ صداتون تا اون سر خونه میاد. مشکلی پیش اومده؟

– نه مامان. شما دخالت نکن!

بـــــــله؟؟ دخالت نکنم؟ شما تو جلسه خواستگاری دارید دعوا می کنید چه برسه به این که این وصلت سر بگیره.

– نه مامان به خدا دعوا نمی کردیم. داشتیم در مورد گوشیامون حرف می زدیم.

چی؟ در مورد گوشی؟ خجالت نمی کشین؟ بیست دقیقه است اومدین اینجا در مورد گوشی صحبت کردین؟ واقعا که!

این رو گفت و رفت. من انقدر خجالت کشیدم که نمی تونستم سرم و بلند کنم. اما اون که انگار محو کارکرد گوشی شده بود گفت :

– تازه من شنیدم برای ویندوز فون خیلی کم بازی و برنامه پیدا میشه. درسته؟

+ نخیر. درست نیست. ویندوزفون فقط یه تعداد انگشت شماری از بازی ها و برنامه های خاص رو نداره که تعدادشون هر روز کمتر هم میشه. ضمن اینکه تمام مزیت هایی که گفتید در مورد ویندوز فون هم صدق می کنه. سیستم عاملش مختص گوشی های خودش طراحی شده و اپن سورس نیست. خیلی روون و کاربر پسنده. محیطش به شدت شاداب و جذابه و هیچ وقت خستتون نمی کنه. و در عین حال بزرگترین حسن ویندوزفون نسبت به آیفون اینه که شما چه گوشی 300 هزار تومنی بخرید چه گوشی یک میلیون و 500 هزار تومنی سیستم عامل رو بدون عیب و نقص خواهید داشت و تمام آپدیت های جدید رو دریافت می کنید. مخصوصا ویندوز 10 که نسخه نهاییش محشره. اینطوری لازم نیست چند میلیون برای خرید آیفون خرج کنید. ویندوز فون خیلی به صرفه است. جدای از همه اینا باور کنید تو ویندوزفون یه عشقی وجود داره که هر کس اومده سمتش دیگه نتونسته ازش دل بکنه :)

– من اصلا چنین تصوری نسبت به ویندوز فون نداشتم. واقعا خیلی روونه. اکثر برنامه هایی رو که من ازشون استفاده می کنم شما هم دارید. با این توضیحاتی که شما دادید واجب شد دوباره یه سری به سایتتون بزنم. ببخشید اگه یکم تند شدم. اونم سر یه موضوع الکی.

( زندگی شیرین می شود :) )

+ خواهش میکنم. منم معذرت می خوام اگه صدام بلند شد.

– راستش اون قدر در مورد ویندوزفون اخبار بد شنیده بودم که ناخودآگاه در موردش تصور بدی داشتم. ولی حالا می بینم تو واقعیت خیلی تفاوت داره.

+ اوخ اوخ. فکر کنم خیلی از مادرتون زشت شد. بهتره دیگه بریم پیش بقیه.

– اگه موافقید بقیه حرف ها رو توی یه جلسه دیگه بزنیم.

+ باشه خیلیم خوبه. پس بفرمایید.

– نه خواهش می کنم. اول شما بفرمایید.

Picture-12

انگار یه نفر به جمع وینفونی ها اضافه شد. فکر کنم قراره به پای هم پیر شیم :)

منبع:winphone.ir

برچسب ها آیفون و وینفون

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی