۲

۷ چیزی که مردان موفق در کیفشان دارند

۱- گوشی همراهشارژ همراه

PowerBank

چیزی که برای افراد موفق مهم است، ارتباطات‌شان با دیگر افراد است. گجت‌هایی نظیر گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها یا ساعت‌‌های مچی هوشمند، در کنار خدمات اینترنتی اپراتورهای مخابراتی، به شما کمک می‌کنند تا در هر جایی که هستید اخبار را دریافت کنید، بتوانید ایمیل بزنید، با عزیزان‌تان در ارتباط باشید و مناسبت‌های فرخنده را به افراد مهم تبریک بگویید.

اما این‌جور وسائل بدون شارژ باتری به چه دردی می‌خورند؟ سر ظهر به خانه رفتید تا نیم ساعت بخوابید که بچه گوشی‌تان را برداشته و انقدر با آن بازی کرده که فقط یک خط شارژ برای آن باقی‌مانده است. دوباره که از خانه بیرون رفتید و سوار تاکسی شدید، شریک کاری‌تان با شما تماس گرفته که یک خاور جنس به فلان قیمت در بازار می‌چرخد. بخرم یا نه… که گوشی خاموش می‌شود. حالا خر بیار و باقالی بار کن. یک فرد موفق یا باتری ذخیره با خودش حمل می‌کند، یا این‌که یک پاور بانک بخرید و هر جا شارژ گوشی ته کشید آن‌را بچسبانید به ماتحت گوشی تا شارژش کند. خوبی پاور بانک‌ها این است که به تمام گوشی‌ها می‌خورند.

چیزی که ما توصیه می‌کنیم: ۱- یک مدل قیمت/کارایی مناسب ۲- یک مدل شیک و گران قیمت

۲- کیف پول جمع و جور

Sleeve-Wallet

اصولاً یک آدم موفق کسی نیست که وقتی می‌خواهد پول پمپ بنزین یا قبض رستوران را حساب کند، دست بکند داخل جیب شلوارش و یک مُشت پول مچاله شده و چسب خورده به همراه چند عدد سکه و قبض خشکشویی و برگ جریمه‌ی عبور از چراغ قرمز و نامه احضار به دادگاه از جیبش در بیاورد و تازه لای آن‎ها دنبال مبلغ مناسب بگردد. چیزی که از واژه‌ی مرد موفق به ذهن آدم متبادر می‌شود این است که مثل جورج کلونی دست در جیب کُتش کند و کیف پول شیک و تر و تمیزی را در بیاورد و آن را باز کند و خیلی مرتب مبلغ مورد نظر را حساب کند و دوباره آن‌را تا کند و در جیبش بگذارد.

چیزی که ما توصیه می‌کنیم: ۱- یک مدل قیمت/کارایی مناسب ۲- یک مدل شیک و گران قیمت

۳- کارت ویزیت شکیل

business_card

مطمئناً یک مرد موفق برای معرفی خود به مردم گوشه نیازمندی‌های همشهری را پاره نمی‌کند تا روی آن شماره تلفن خود را بنویسد. داشتن کارت ویزیت حداقل کاری است که شما برای اعتبار بخشیدن به خودتان می‌توانید انجام دهید. البته امروزه دیگر داشتن کارت ویزیت به خودی خود کافی نیست. باید کارت خود را طوری با سلیقه طراحی کنید که اگر کسی هیچ وقت هیچ کاری هم با شما نداشت، کارت شما را فقط به خاطر شکیل بودنش دور نیندازد. در واقع طراحی کارت ویزیت باید به گونه‌ای باشد که نوع فعالیت اقتصادی و همین‌طور هویت صاحب آن‌را با یک نگاه به افراد مختلف منتقل کند.

۴- ساعت مچی سنگین

Trust

داشتن یک ساعت مچی زیبا نه تنها ظاهری سنگین به مُچ دست شما می‌بخشد، بلکه مردم را متقاعد می‌کند که شما انسان وقت شناسی هستید و این وجهه شما را بالا خواهد برد. در واقع برخورداری از یک ساعت مچی زیبا خوش ذوقی و قابل اطمینان بودن شما را می‌رساند. خوبی ساعت مچی این است که افراد می‌توانند کلاس بالای خود را از طریق آن‌ها به همه نشان دهند، بدون این‌که به پُز دادن متهم شوند.
ساعت‌های سوئیسی از جهت ساخت دقیق و زیبا بقیه را در جیب‌شان می‌گذارند اما اگر دوست داشته باشید از ساعت مچی کارهای بیشتری بکشید، بد نیست نگاهی به ساعت‌‎های مچی‌ هوشمند بیندازید که کارهایی به مراتب فراتر از یک ساعت مچی را برای‌تان انجام می‌دهند.

۵- خوراکی سالم

Sandwich

هر آدمی برای انجام کارهایش به انرژی احتیاج دارد، اما یک آدم موفق انرژی خود را از طریق مصرف غذاهای سالم به دست می‌آورد. این‌که صبح ساعت ۶ از خواب بیدار می‌شوید جای تقدیر دارد اما اگر نتوانید یک صبحانه سالم بخورید مغزتان انرژی لازم برای کار کردن را نخواهد داشت. بنابراین بد نیست از شب قبل یک ساندویچ پنیر، گردو و سبزی‌ را آماده کرده باشید تا صبح آن‌را میل کنید. گفتنی است سلول‌های مغز برای فعالیت‌های خود به قند احتیاج دارند و این قند از طریق خوردن صبحانه تأمین می‌شود (لازم به ذکر است بدن قند مورد نیاز خود را از طریق شکستن نشاسته و سایر مواد غذایی در حین عمل متابولیسم، برآورده می‌کند).

بهتر است، در کیفی که با خود به این‌طرف و آن‌طرف می‌کشید میوه‌هایی نظیر سیب، موز یا پرتقال وجود داشته باشد تا ویتامین بدن‌تان برسد. همچنین تنقلاتی مثل بادام یا میوه‌های خشک شده و یا کشمش به شما کمک می‌کنند تا پروتئین خود را در طول روز تأمین کنید و انرژی لازم برای سر و کله زدن با مردم را داشته باشید.


۶- لیست اهداف

Note

مردان موفق به خوبی می‌دانند که اگر رؤیاهای‌شان را روی کاغذ ننویسند، در حد همان رؤیا باقی می‌مانند. بیایید یک‌بار هم که شده حرف ما را گوش کنید و اهداف خودتان را روی کاغذ بیاورید تا کم کم شکل واقعی‌تری به خود بگیرند. به اهداف‌تان به چشم چک‌هایی نگاه کنید که باید سر تاریخ معینی پرشان کنید. اگر برای خودتان نقشه راه ترسیم کنید ترغیب می‌‎شوید که خودتان را با آن منطبق کنید. می‌خواهید در امتحان کانون وکلای مرکز قبول شوید؟ مدال طلای المپیک را می‌خواهید؟ به نمره ۷ آیلتس احتیاج دارید؟ تا فلان تاریخ باید وزن‌تان را به زیر ۶۰ کیلوگرم برسانید. داخل دفترچه یادداشتی این‌ها را بنویسید و بگذارید داخل کیف‌تان. فشارهای کاری روزانه، انگیزه را از آدم می‌گیرد. با نوشتن و مرور چندباره اهداف، دراصل دائم برای خودتان تکرار می‌کنید که هدف‌تان چه بوده و چرا نباید از آن دست بکشید.

- کارت باشگاه

Gym Card

ورزش کردن کار یک مرد موفق و درست حسابی است. البته نه فقط برای سیکس پک و اینستاگرام. در اصل ورزش کردن باعث می‌شود احساس خستگی و استرس دائم از ذهن شما رخت ببندد و اعتماد به نفس بگیرید. اگر پارک خوبی در نزدیکی خانه‌تان قراردارد که ورزش کردن در آن‌جا خیلی هم انرژی بخش است، اما معمولاً کسانی که باشگاه می‌روند با جدیت بیشتری ورزش می‌کنند. سعی کنید حداقل ۴ روز هفته را ورزش کنید تا بدنی سالم و تندرست داشته باشید. برای دویدن از کفش ورزشی مناسب استفاده کنید تا کمرتان آسیب نبیند. کفشی مناسب دویدن است که قسمت پنچه و پاشنه در کف آن از هم مجزا باشد. کفش‌هایی که کف آن‌ها کاملاً صاف است (مثل آل استار) مناسب این‌کار نیستند.

منبع:بلاگ بامیلو
نویسنده:میثم

نظرات (۲)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی