۰

شش قانون قدیمی پوشش آقایان که می‌شود آن‌ها را نادیده گرفت

قانون ۱: همیشه کفش‌ها با کمربند هماهنگ باشد

rule-2-always-match-your-belt-with-your-shoes
البته که برای پوشش‌های رسمی بسیار خوب است چرم کفش و کمربند با هم هماهنگ باشند؛ اما برای سبک‌های دیگر پوشش، الزامی در ست کردن این دو باهم نیست. دقت بیش ازحد برای ست کردن بخش‌های مختلف پوشش، ممکن است وسواس‌گونه به نظر برسد. از طرف دیگر اطرافیان شما هیچ‌وقت تا این حد به رنگ چرم‌های ست شما توجه و وسواس ندارند. پس راحت باشید!

قانون ۲: همیشه باید جوراب پوشید

4
ضرورت پوشیدن جوراب تا حد زیادی اغراق آمیز است. شاهد این موضوع هم همین است که در حال حاضر می‌بینیم جوراب نپوشیدن به‌نوعی مد شده است. همان‌طور که در مجلات مُد بهار و تابستان آقایان دیده‌ایم، کفش را بدون جوراب هم می‌شود پوشید و همچنان خوش‌تیپ بود. جوراب جزو ملحقات است، نه بخش‌های اصلی پوشش. واقعیت این است که جوراب‌ها نیاز اساسی نیستند اما اگر نپوشیدن جوراب راحتی را از شما سلب می‌کند، پس جوراب جزو نیازهای شماست.

قانون ۳: درمورد شلوارهای دارای پل کمری همیشه باید کمربند بسته شود

rule-4-always-wear-a-belt-if-your-pants-have-belt-loops
لباس آقایان فراتر از همه‌ی اصول باید مناسب موقعیت باشد؛ درست برعکس لباس خانم‌ها که زیبایی دلیل کافی برای انتخاب‌شان است. با این تعریف، بخش‌های جانبی لباس برای خانم‌ها ممکن است فقط جنبه‌ی زیبایی داشته باشد اما در لباس آقایان کاربردشان است که همه‌چیز را تعیین می‌کند؛ مثلا جیب و ملحقات لباس که پیش‌تر جنبه‌ی کاربردی داشته‌اند، امروزه ممکن است فقط برحسب شغل و یا به‌عنوان نشانه‌های نظامی تعیین شوند. اِپُل سرشانه مثال دیگری است که قبلا رایج بوده اما امروزه از مد افتاده محسوب می‌شود. حالا بستن کمربند به شلوارهای دارای پل را هم به این لیست اضافه می‌کنیم. مطابق مد سال ۲۰۱۶ بستن کمربند یک انتخاب است. پس اگر مطمئن هستید شلوارتان اندازه است و احتمال پایین افتادن ندارد، الزامی در استفاده کردن از آن نیست.

قانون ۴ : شلوار باید با جوراب هماهنگ باشد

8
خیلی از آقایان از منسوخ شدن این قانون بی‌خبرند. تا همین اواخر قانون رایج، پوشیدن شلوار و جوراب هم‌رنگ بوده؛ به‌عبارتی جوراب سیاه با شلوار سیاه، جوراب طوسی با شلوار طوسی و جوراب های خاکستری با شلوار خاکستری و… . دلیل چنین باوری این بوده که در گذشته تصور می‌کردند پوشیدن جوراب و شلوار هم‌رنگ پاها را کشیده‌تر نشان می‌دهد. باید گفت این ایده همیشه جواب نمی‌دهد. آقایانی که زیاد هم اهل چارچوب‌های بسته و خسته‌کننده‌ی مد نیستند، جسورانه پیروی از قانون را رها کرده‌اند.

قانون ۵: هرگز شلوار پلیسه‌دار نپوشید

1437967989_windowpane-style-suit-belt
منبع:دیجیکالا مگ

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی